Profesionální dotazníky pro měření spokojenosti a loajality zákazníků

Portál I-shopy.cz jako jediný na trhu nabízí svým klientům sadu 3 profesionálně navržených dotazníků pro měření spokojenosti a loajality zákazníků e-shopů. Tyto dotazníky můžete ihned použít přímo pro potřeby Vašeho e-shopu a to jak pro telefonické, e-mailové, tak pro on-line dotazování Vašich zákazníků.

  • Chtěli byste začít s měřením spokojenosti a loajality zákazníků Vašeho e-shopu, ale nemáte zkušenosti s návrhem kvalitního dotazníku?
  • Řešíte, jestli jsou Vámi používané dotazníky správně navržené, srozumitelné a zjišťují korektním způsobem to, co potřebujete zjistit?
  • Rádi byste získali od zákazníků zpětnou vazbu, ale obáváte se, abyste je neobtěžovali anebo jim nezaslali „laicky“ navržený dotazník?
  • Nepotřebujete komplexní výzkum, ale pouze profesionální dotazník, který můžete ihned použít?

Naše služby jsou tedy určeny právě Vám. Pouze u nás můžete nyní zakoupit sadu 3 profesionálně navržených dotazníků pro měření spokojenosti a loajality zákazníků e-shopů.

Dotazníky jsou navrženy tak, aby zjišťovaly:

  • frekvenci nákupu konkrétního typu zboží ve Vašem e-shopu a u konkurence
  • podrobná kritéria výběru e-shopu
  • důležitost jednotlivých faktorů při výběru e-shopu (navrženo 17 faktorů výběru)
  • preference platebních a dodacích podmínek
  • faktory, které jsou důležité pro opakovaný nákup v e-shopu
  • spokojenost s dodací lhůtou
  • spokojenost s komunikací s e-shopem
  • byli by Vaši zákazníci ochotni doporučit Váš e-shop přátelům? proč ano? proč ne?
  • s čím jsou zákazníci u Vás nejvíce spokojení
  • s čím jsou Vaši zákazníci nespokojení a proč
  • pokud se vyskytl problém, jak byli spokojení s jeho řešením

a další.

Sada obsahuje 3 varianty průzkumu:

  • 1. dotazník určený pro zasílání cca 1 – 2 týdny po uskutečněném nákupu (zjišťování spokojenosti s průběhem nákupu, komunikací, základní hodnocení e-shopu atd.)
  • 2. dotazník určený pro zákazníky, kteří již dlouho ve Vašem e-shopu nenakoupili (zjišťování důvodů, proč se k Vám nevrátili, odhalení možností, jak zákazníka přivést zpět, motivace pro opakovaný nákup atd.)
  • 3. komplexní dotazník výzkumu spokojenosti a loajality Vašich zákazníků.

Dotazníky navrhla a zpracovala Ing. Irma Macháčová, která v letech 2003 - 2007 pracovala pro významnou brněnskou agenturu výzkumu trhu a strategického poradenství (v posledních letech na pozici senior marketing specialist) a od roku 2008 externě spolupracuje jako konzultant výzkumných agentur v Praze a Zlíně. Za tuto dobu realizovala desítky projektů jak pro menší a středně velké zadavatele, tak pro leadery trhu a významné české i zahraniční společnosti. V posledních dvou letech se zaměřuje zejména na návrhy a realizace on-line průzkumů.

V případě Vašeho zájmu pro Vás můžeme dotazník také realizovat, tzn. pomocí profesionálního softwaru rozeslat Vašim zákazníkům, sesbírat data a dodat Vám buď pouze datovou matici anebo také základní či komplexní analýzy.

"Objednávejte zde"
Popis Cena vč. DPH Objednávka
Sada 3 profesionálně navržených dotazníků pro měření spokojenosti a loajality zákazníků e-shopů. 2.200 Kč objednat